sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Alkuvuoden valmistuneet

Olen parin viime viikon aikana neulonut innokkaasti sytomyssyjä, tässä vähän kuvia tuloksista, sekä tähän mennessä lahjoitetuista myssyistä.

I've been knitting chemo hats during the past couple of weeks, here are the results, and a couple of hats I've received.

Nämä raitamyssyt olen tehnyt puuvilla-, soija- ja akryylilangoista 3½ mm puikoilla, silmukoita n. 100 kussakin.

These hats are made of cotton, soya or acrylic yarn with 3½ mm needles and about 100 stitches.

Näissä myssyissä on pohjalankana puuvillaa ja raitalankana Sirdar Ocean nauhalankaa.

These hats I made with cotton and Sirdar Ocean.

Olen jo saanut lahjoituksina kaksi myssyä, kiitos tekijöille! Thank you for those who have already given hats!

7 kommenttia:

Matleena kirjoitti...

Nättejä pipoja kaikki, mutta erityisesti tykkään noista keskimmäisen kuvan myssyistä. Olen itsekin miettinyt viime aikoina, että jonkun tuollaisen nurjin raidoin somistetun myssyn voisi tehdä.

Flikka kirjoitti...

Nuo nurjat raidat sopivat varsinkin tuolle nauhalangalle, ne tuovat paremmin esiin sitä lankaa kuin tavalliset raidat.

Breezie kirjoitti...

Hienoja pipoja olet tehnyt :)

Heli / Neuleaddiktio kirjoitti...

Tittididii! Oot voittanut mun blogiarvonnassa! Laita yhteystietoja neuleaddiktio (ät) gmail.com! :)

RANTAPUIKKO kirjoitti...

Kauniita pipoja =D Minullakin on jo muutama pipo valmiina ja pyrin tekemään vielä muutaman... ensi viikon alkupuolella vien ne sitten Pirjoliisalle.. =D

Flikka kirjoitti...

Kiitos Rantapuikko! Itsekin olen vielä tehnyt lisää myssyjä, ne valmistuvat mukavan nopeasti. :)

RANTAPUIKKO kirjoitti...

Heippa taas !!!
Nyt olen vienyt myssyni Pirjoliisalle..
Ilmoita jos ja koska viet vaikka myssyjä seuraavan kerran, niin voin taas sitten tehdä muutaman lisää ..
hyvää talvista viikonloppua sinulle =D