lauantai 7. maaliskuuta 2009

Mistä näitä lankoja oikein tulee? - Where does this yarn come from?


No, kaupasta tietenkin tarttuu mukaan... Eilen tuli taas kartutettua lankavarastoja oikein kunnolla. Ensin ostin harmaata Novitan Rose Mohairia äidin lakkia varten. Sitten aina yhtä huomaavainen poikaystävä ilmestyi aikaisen naistenpäivän lahjan kanssa, ja toi pussillisen Cocosta. Sitten ruokakauppakeikalla lähti mukaan Cittarista tarjouslankoja, seiskaveikkaa ja Malibua. Ei ole ihan selvää ideaa mitä noista tulee, mutta eiköhän se jossain vaiheessa selviä. Totesin vain taas, että nykyiset lankakorit (3kpl) eivät riitä enää alkuunkaan. Täytyisi keksiä jokin uusi isompi säilytyspaikka niille. Ehkä sängynaluslaatikko?

Well, the yarn somehow finds it way home from the shops. I hoarded a pile of yarn yesterday, as you can see. First I bought the grey Novita Rose Mohair for my mother's hat. Then my always so thoughtful boyfriend gave an early women's day present in the form of Novita Cocos yarn. Then during our grocery shopping trip I found some more yarn on sale, the two bigger skeins are Novita 7 brothers and the white is Novita Malibu. I don't have a clear plan for those yet, but I'm sure it will come to me. The problem is that my current storage baskets for yarn are totally inadequate, so I need to think of a bigger storage box for them. Perhaps a box I can put under my bed?

Ei kommentteja: