torstai 29. huhtikuuta 2010

Niitä tulee ovista ja postiluukuista - They are coming from doors and mailboxes

Myssyjä tulee kiihtyvällä tahdilla joka tuutista. Niitä ilmestyy töissä pöydälleni ja harva se päivä työhuoneeni oveen koputtaa joku myssy kädessään. Yhtenä iltana postiluukkuni kolahti ja sieltä tuli myssypaketti. 

The hats keep on coming from every direction. They appear on my desk at work and on several occasions there's been a knock on my office door and there's somebody handing me a hat. One evening I got these in my mailbox.


Kiitoksia Sarille Alahärmään näistä kauniista myssyistä!
Thank you to Sari in Alahärmä for these lovely hats!


Tässä kaksi myssyä, jotka sain työkavereilta. Vasemmanpuoleinen on Solf mössa (kudon tuolla mallilla parhaillaan myssyä) ja oikeanpuoleinen on Butterfly hat (jota myös ehdottomasti täytyy kokeilla).


These two hats are from colleagues at work. The one on the left is a Solf mössa (a pattern I'm trying at the moment), and the one on the right is called Butterfly hat (a pattern I'm definitely also going to try).




Nämä myssyt sain eilen neulekahvilan kutojilta, ihania malleja ja värejä!
I got these hats yesterday from the knitters at the knitting cafe. Lovely patterns and colours!


Vielä ehtii myssyjä minulle tuoda tai lähettää, lahjoitan myssyt 10.5.
There's still time to send or give hats to me, I'm donating them 10 May.

1 kommentti:

Matleena kirjoitti...

Koppukiri sielläkin ja kauniita myssyjä tulee! :)